Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
Zwykła osóbka. Czasem sympatyczna, niekiedy może wydawać się oziębła. Zanim zaufa osobie, uprzednio powinna ją dobrze poznać. Kocha zwierzęta, jest w trakcie przechodzenia na wegetarianizm. Cięta antyfanka jakiejkolwiek przemocy w stosunku do zwierząt, m.in. ubój rytualny bądź inne obrzędy krajów dzikich. Lubi czytać to, co lubi. W całym znaczeniu tego słowa :) Niezbyt odnajduje się w towarzystwie, zdecydowanie woli kontakt na odległość(czyt.internet).

Obserwatorzy

Blogroll

0
poniedziałek, 22 lipca 2013

O czym piszę? - czyli ogóły

               Cześć, drodzy Czytelnicy!


Pewne czytaliście / oglądaliście Harrego Pottera. Ten właśnie blog będzie o najczarniejszym charakterze z całej powieści fantastycznej. Pewnie domyślacie się już o Kogo mi chodzi. Jednak tutaj poznacie Go z całkiem innej strony. Jakiej? Czy będzie romantyczny albo zabawy - tego dowiecie się czytając kolejne posty.
Aha! Nie znajdziecie tu nic o Lordzie Voldemorcie z tą zmutowaną twarzą XD

                                    Mała prośba

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Każdą Waszą opinię przyjmuję sobie do serca. Błędy staram się poprawiać, a za miłe słowa jestem bardzo wdzięczna. Dlatego proszę o taki znak w postaci komentarza, który powiadomi mnie o tym, że czytasz.

0 komentarze:

Prześlij komentarz