Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
Zwykła osóbka. Czasem sympatyczna, niekiedy może wydawać się oziębła. Zanim zaufa osobie, uprzednio powinna ją dobrze poznać. Kocha zwierzęta, jest w trakcie przechodzenia na wegetarianizm. Cięta antyfanka jakiejkolwiek przemocy w stosunku do zwierząt, m.in. ubój rytualny bądź inne obrzędy krajów dzikich. Lubi czytać to, co lubi. W całym znaczeniu tego słowa :) Niezbyt odnajduje się w towarzystwie, zdecydowanie woli kontakt na odległość(czyt.internet).

Obserwatorzy

Blogroll

2
niedziela, 15 września 2013

Zwiastun !

  Chciałabym pokazać Wam, moim drogim czytelnikom zwiastun jaki otrzymałam od Krakena z Kosmiczne Video. Nie wiem co o nim powiedzieć... Może Wy ocenicie :3

2 komentarze:

Shayen pisze...

Zapraszam na Krytyczną Biel, gdzie pojawiły się wyniki konkursu.
Pozdrawiam, Shayen.
//Krytyczna Biel

Anonimowy pisze...

Przepraszam, że długo się nie odzywałam, ale zaczęła się szkoła, a ja mam jeszcze 3 lektury na raz, z 10 opowiadań i około 50 anime. Szybko nadrobiłam zaległości i czekam na nowy rozdział. Świetny zwiastun <3. Pisz dalej szybko. Przez przypadek zmieniłam hasło i nie mogę się zalogować :/.
Gor2001

Prześlij komentarz